PAGINI ASCUNSE

" Daca nu as fi scris, starile depresive pe care le-am avut în viata m-ar fi dus fara indoiala la nebunie sau la ratare completa... Important a fost scrisul ca terapie."

joi, 17 martie 2011

Things you might like to know...










Pășesc în vârful picioarelor și mă îndrept spre patul în care tu încă mai dormi. Nu a apucat să răsară soarele, l-am convins să ne aștepte, să ne uite așa o vreme într-un spațiu imaginar în care să ne putem disipa doar noi. 
Mă încolăcesc de după gâtul tău și îți modelez forma pieptului sub bătăile frenetice ale inimii mele. 
Te iau de mână și te port spre limita dintre noapte și zi ca să îmi vezi sclipirea din ochi în reflectarea nașterii lumii.  Te arunc de după orice formă interschimbabilă în crez și mi te injectez intravenos ca toată aroma ta să mă îmbete irevocabil. 
Pentru că TE ADOR!

9 comentarii:

  1. "Inchide ochii,Gideon si-ncearca sa visezi!"

    RăspundețiȘtergere
  2. try to lucid dream! ;) it's interesting...

    RăspundețiȘtergere
  3. try to live dreams :) it's so disappointing when you wake up

    PS: that sleepy guy is such a lucky bastard

    RăspundețiȘtergere
  4. I love and like to make a photography/work like this ;)

    Is really a nice idea :)

    RăspundețiȘtergere
  5. am mai tot trecut eu pe aici pe la tine dar nu stiu daca am apucat vreodata sa comentez,sa iti multumesc ca ma citesti si pentru comentarii and such. numa' bine:)

    RăspundețiȘtergere
  6. Textul este la fel de frumos arcuit ca si trupul din poza.

    RăspundețiȘtergere