PAGINI ASCUNSE

" Daca nu as fi scris, starile depresive pe care le-am avut în viata m-ar fi dus fara indoiala la nebunie sau la ratare completa... Important a fost scrisul ca terapie."

marți, 22 martie 2011

Obsesii

Unde naiba stă logica?!
Toată atenția mea e canalizată asupra unui singur Subiect. În așa mare măsură încât aș putea, fără prea mari eforturi, să primesc premiul pentru cea mai vivace particulă ce orbitează în jurul tău. La naiba, aș putea juca  rolul principal în filmul <24 de ore sub lupă>  film în care tu să fii tipul meschin care nu rostește o vorbă,  dar care face totul prin prezență [de spirit]. 
Cred că îmi fug picioarele, sau reformulând, cred că îmi fuge pământul de sub picioare. Asta pentru că forța de frecare în vid e zero. Adio aderență...
Și acum?! Să ma las să cad? [Mai am vreo altă opțiune validă? Shit, Shit, Shit!!!]



Cam cât de mult poate deforma imaginația noastră  REALITATEA?!
Cam care pot fi consecințele unei percepții eronate. Efectul placebo există, asta s-a analizat de-a lungul anilor și confirmările nu au întârziat să apară. Corpul uman e cea mai experimentată farmacie. Produce o multitudine de molecule cu o precizie de ceas elvețian. Creierul reflectă lumea din jur, iar jocul ăsta e extrem de riscant.
Mă întreb, pe bună dreptate, cum se face atunci că cei mai mulți dintre noi nu înțeleg afirmația ce susține că nu putem vedea toți lucrurile la fel, nu putem percepe aceleași intensități și în mod firesc nu puteam avea aceleași reacții. Cum te poți aștepta de la o altă persoană, care nu are un cod genetic identic cu al tău, să fie cum ești tu?!
Pe de altă parte. Am văzut într-o analiză foarte profunda a limbajului corpului, cât de bine putem fi conturați într-o mini-descriere și chiar catalogați. Pare o treabă foarte superficială, dar nu e.. Suntem toti modelați din aceiasi bucată de lut, ceea ce induce inevitabil, la o aceeași structură fundamentală. Și aceleași reacții la stimuli.

În parte la fel, în parte altfel. 


Și iar am uitat de unde am plecat... Nesemnificativ până la urmă. 

 Deseori mă pierd într-un conflict doar al meu. Mă joc cu imagini,  cam cum fac ereticii cu diverse versete din biblie. Ca să îti confirmi o ipoteza e de-ajuns să iei o idee, să o inserezi pe un fundal adecvat și o transformi în axiomă. 
Păcat că cele mai multe reacții se desfășoară doar în anumite  condiții de temperatură, concentrații, pH...
Și mai mare păcat că cele mai multe dintre ele nu pot fi reproduse în laborator [asta doar pentru că chestiile spectaculoase, la scală mica, îsi pierd valoarea].

7 comentarii: