PAGINI ASCUNSE

" Daca nu as fi scris, starile depresive pe care le-am avut în viata m-ar fi dus fara indoiala la nebunie sau la ratare completa... Important a fost scrisul ca terapie."

vineri, 4 martie 2011

Manifest Împotriva Femeii [Umbră]


Mă roade de ceva vreme o idee. Cineva îmi spunea la un moment dat că imi voi gasi și eu nașul… Zic, fratioare, nu mai cred de mult in SF-uri, dar, dacă e să-l vezi pe stradă, dă-i direct numărul de telefon, că poate nu îi merge bine GPS-ul și mă gaseste când decid să mă transfer într-un alt sistem planetar!

Revenind, eu mă gândesc așa: o femeie, petru a îndeplini acesta funcție cu drepturi depline, trebuie să știe bine, ce vrea, cum vrea și mai ales unde. Privesc de când mă știu cu mare dispreț, fetițete Barbie, care se dau după cum suflă vantul "că așa îi place la băiatu' meu!" . Deci un minim de interes pentru cultul dezvoltarii personale, nu?! Pentru valorile in care crezi, pentru caracteristicile care te definesc ca si EU?? Nimic, nimic?? Pai de ce?!

NU neg, il iubesti, foarte bine. Ai renunta la tot pentru el… Cât altruism pe unii, toată admirația! Repet, nu contest intensitatea sentimentelor tale, dăruirea deplina, etc, etc… DAR, hai să reflectăm asupra unui lucru. Tu ai sta lângă un papagal care îți suflă în iaurt și iți lustruieste pantofii?? [Dacă la întrebarea asta răspunsul e DA, hai sâ-ți zic un adevar, suferi de ceva complexe de inferioritate și pentru asta s-a gandit Freud, mai prin tinerețe, să inventeze statutul de psihanalist]. Evident, nimeni nu caută asta. [îmi permit sa spun subliniind faptul că singura persoana, demna de trecut pe lista neagră, care imi vine mie in minte în acest moment e Bobby… primul meu cațel… oops, am spus persoană?! well, then, fuck… I have no names on my black list!].
Nimeni, ok?! NIMENI!

M-am plictisit să vad in jur doar femei fara niciun cuvant de spus in niciun context. Mă întristează cumplit când ajung la un hair-stylist, și o aud pe tipa care tocmai se indreaptă spre iesire, "vai, asa sper sa-i placa lu' Gicu!" . Frate, zic, ție iți place? La asta te-ai gandit?? [A uitat toată lumea de atitudine și de diferența pe care o poate face?]
Ah, și încă mai trist, tipe care merg la sală, să dea jos doua chile pentru Gicu [nu acelasi Gicu, sper!] . Adica te dai peste cap de trei ori, te transformi in broască, pentru iubirea vietii tale. NU, aici nu poate apărea nici măcar vreo urmă de compătimire.

Și eu merg la sală, fac jogging, si orice alta țopaială, când îmi permite timpul, dar să fie foarte clar, nu am făcut-o niciodata pentru cineva. Îmi place să ma simt în forma, pregatita în orice secundă să supravietuiesc unei catastrofe epocale [încurajez, orice perspectivă dramatică dacă asta are consecințe pozitive!].

Eu cred cu tărie, că femei adevarate, mai există!
Vreu, într-una din zilele astea, să și întalnesc una, ca să pot demonstra oamenilor din jur, că nu e doar o legendă!

5 comentarii:

  1. Imi place cum scrii si ce scrii si mersi ca ai aparut...uneori ma plicrisesc in fata ecranului si caut sa mai citesc si eu ceva interesant...
    Referitor la ce ai scris in acest post tre sa te "temperez" putin pt ca am impresia ca judeci putin cam dur si in acelasi timp superficial fetitele "barbie"... eu am alta parere in legatura cu oamenii, mai ales cei penibili, sunt asa pt ca asa aleg EI sa fie, nu pt ca sunt lipsiti de coloana, judecata sau inteligenta. Dimpotriva, cred ca te-ar surpinde claritatea cu care vad etapele vietii si determinarea de a le parcurge in ordinea prestabilita... sugestia mea: incearca sa privesti oamenii mai individualist si mai individual :))

    RăspundețiȘtergere
  2. Faptul ca sunt persoane foarte bine ancorate in real, nu am pus-o niciodata in balanta. De altfel, e oarecum trasatura definitorie...
    In alta ordine de idei, in ziua aia am fost foarte drastica, pentru ca asistasem la ceva scene, care m-au intristat sau mai bine, m-au inrait.
    De regula sunt o tipa pacifista :) Nu ca ar fi neaparat o treaba pozitiva.

    RăspundețiȘtergere
  3. ok, te-am iertat :))...e pozitiv orice te face sa te simti bine ;)

    RăspundețiȘtergere
  4. Paradox. Îţi dai seama cum se simt bărbaţii dacă femeile au ajuns să îşi caute prin propria breaslă specimene demne de atenţie.

    RăspundețiȘtergere
  5. Între noi fie vorba, cum nu am nicio înclinație și nu mă visez în pat cu niciuna, sunt ceva mai greu impresionat.
    La voi lucrurile funcționează un pic altfel...

    RăspundețiȘtergere