PAGINI ASCUNSE

" Daca nu as fi scris, starile depresive pe care le-am avut în viata m-ar fi dus fara indoiala la nebunie sau la ratare completa... Important a fost scrisul ca terapie."

duminică, 5 iunie 2011

Ce fraier ești!



Ploaia asta mă știe de multă vreme. Am îmbătrânit alergând printre stropii ei reci și așa a ajuns să mă cunoască mai bine decât oricine sau orice altceva. E singura piesă pe tablă care nu poate fi mutată. Și când te gândești că se năpădește peste mine așa când mă aștept mai puțin ca apoi să dispară pentru o lungă vreme și când aproape să o uit, vine iar și mă răpește.

Continui să te visez.
Noapte după noapte, din ce în ce mai real, ca un scenariu recurent care se joacă pe aceiași scenă a vechiului teatru în care doar eu nu am încetat să mă ascund. 
Miroase a fun de tigară și a vodkă. 
Miroase a praf disipat prin cortină și a șoareci forfătând printre podele.

Nu am înțeles cum e să te las sau cum să mă desprind eu din pânza asta. Nici nu sunt foarte sigură că mi-o doresc. Ar fi o ruptură care s-ar putea dovedi fatală. Mie. 

Alz, fucking idiot, don't forget about us..
Cause I just can't! 

2 comentarii: